Ball modern

De I3 a I5

AVÍS IMPORTANT SOBRE AQUESTA ACTIVITAT

Per tramitar la sol·licitud heu d'omplir el següent formulari (podeu consultar les instruccions al menú de l'esquerra). El preu de la matrícula són 12€ per la primera extraescolar i 6€ per les següents. És obligatori ser soci de l'AFA per tal de poder-se inscriure a activitats extraescolars. Posteriorment, haureu d'omplir les dades particulars sol·licitades per cada una de les empreses per tal que us cobrin ells directament els rebuts de les quotes. Us facilitem l'enllaç perquè podeu accedir al seu full de matrícula online. Els grups es crearan segons nivell o curs i estarà subjecte a un nombre mínim d'inscrits. L'AFA us comunicarà la creació del grup i , per tant, l'inici de l'extraescolar.

Preus de l'activitat

Tipus de quotaImport quota