Benvinguts

a l'AFA Escola Colors

Benvolgudes famílies

Des de l’AFA Escola Colors volem donar-vos la benvinguda al nou curs escolar i especialment a les noves famílies que s’incorporen. Esperem que us sentiu acollits a la nostra comunitat educativa.

L’AFA Escola Colors és una associació sense ànim de lucre, formada per famílies de l’alumnat. Formem una estructura de suport i comunicació entre les famílies i l’escola, actuant com a interlocutors dels mateixos tractant i proposant diferents temes, donant veu i vot a les famílies que vulguin participar en la pressa de decisions que afecten a la qualitat de l’educació dels seus fills/es.

Pensem que, a més del compromís individual que tenim com a educadors dels nostres fills/es, hem d'implicar-nos de forma conjunta i entendre que les famílies som un membre més a l'escola, al costat dels propis alumnes, professors i equip directiu.

Tots els components de l’AFA comencem el curs amb molta il·lusió i amb ganes de fer projectes interessant per totes les famílies.

Així mateix, dir-vos que tota participació o col·laboració és benvinguda, la nostra porta està oberta a tothom.

Agraïm tots els suggeriments o comentaris que ens pugueu fer arribar, ens podeu escriure a afaescolacolors@gmail.com

Us convidem a participar en l’associació i esperem poder comptar amb vosaltres.

Atentament,
AFA Escola Colors