Menjador

FIX * (3 DIES O MÉS A LA SETMANA) 6,65€ / Menú
ESPORÀDIC (1 o 2 DIES A LA SETMANA) 7,35€ / Menú
Avisar mateix dia
* Fix: Els mateixos dies cada setmana.

Absència: En l'opció de FIX si s'avisaabans de les 9.30h, es restaràl'import del menjar (3,35€).

Comacasa

L’empresa que gestiona el servei de menjador escolar es Com a Casa Menjadors Escolars.

L’objectiu és oferir una alimentació saludable i de qualitat, a la mateixa vegada que desenvolupar un projecte pedagògic que permeti abraçar totes les dimensions de l’infant i realitzar activitats educatives des d’una vessant lúdica.

Per poder utilitzar el servei de menjador cal accedir a fer la inscripció online a través del següent enllaç:

Un cop realitzada la inscripció, us podreu descarregar l'App mòbil (DUMA). A través d'aquesta App rebreu comunicats (menús, informes diaris dels infants de I3, fotos, etc.). Rebreu tota la informació sobre com descarregar-la i sobre el seu funcionament a l’inici de curs, a través del correu electrònic que facilitareu en la inscripció.

Comunicació amb les famílies:

La coordinadora del menjador és Esther Ramos. Podreu contactar amb ella al telèfon 604243318. El seu horari d'atenció presencial a les famílies serà de d 9.00h a 9.30h.

Si ho necessiteu, també podeu contactar amb ella a través del correu electrònic: menjadorcolors@gmail.com

Trobareu més informació sobre les condicions, normativa i funcionament del servei al document adjunt en aquest apartat.

NO HI HA INFORMACIÓ ADDICIONAL DE SERVEIS DE MENJADOR