FAQ's

Preguntes freqüents

Què faig si no recordo la contrasenya?

Què faigs si no recordo la contrasenya?

Accedeix directament, a través de la web, al portal i posant el teu usuari, veuràs a Dalt a la dreta el ?Recupera contrasenya?, prem-ho i en el teu correu rebràs un nou vincle per crear una nova contrasenya.

Com em dono d´alta a l´AMPANET?

Rebràs un correu de afaescolacolors@gmail.com on se´t donarà un vincle, en el qual has d?introduir el teu usuari (correu electrònic on has rebut aquest e-mail, que és el que figura en la BBDD AFA) i inventar-te una contrasenya. A partir d´aquest moment ja pots entrar sempre que vulguis en el teu compte d´AMPANET, bé a través vincle o directament en l´apartat Àrea Famílies de la web de l´AFA.

Quin és el seu usuari?

Quin és el seu usuari ?

El teu usuari és el DNI del tutor.

Quines dades cal revisi i modifiqui si no són correctes?

Aquelles dades que figuren dins l?apartat Associats: Pares / Mares / Tutors: Feu especial atenció als telèfons de contacte i dades bancàries. Alumnes: ATENCIÓ el curs que apareix és el l'actual 2018/19 (NO canvieu curs). CAL complimentar la informació mèdica si te alguna alérgica o informacio que tinguin que saber els monitors. Famílies: Podreu revisar la informació econòmica que figura actualment a l´AFA (pagament quotes, colonies, etc..)

Vull donar d´alta un altre tutor ¿Com ho faig?

Ves a l´apartat Associats, subapartat Pares/Mares/Tutors i, just damunt del requadre on apareixen els tutors assignats actualment, trobaràs ? Afegeix tutors?. Fes clic i complimenta la informació. És imprescindible que sàpigues el nº de DNI del nou tutor, sinó l´aplicació no l´accepta.

<< < 1 > >>