Èxit de participació de la 1a edició del CINEMA DE COLORS

18 OCT de 2022

El passat dia 30 de setembre vam gaudir de la 1a Edició del "Cinema de Colors".

Tot i que el temps no va acompanyar, va ser tot un èxit de participació amb més de 200 persones.

Moltes gràcies a tots per la vostra assitència!

En aquesta primera edició vam poder gaudir de la pel·lícula "RED" de Disney/Pixar en català.

A més, vam tenir servei de bar i de crispetes a preus popular perque tothom pogués gaudir d'una bona estona.

Volem agraïr la col·laboració que hem tingut de tot l'equip directiu de l'Escola Colors, del programa PROA+, així com del Patronat Municipal de Cultura, Educació, Infància i Joventut (PMCEIJ) de Les Franqueses del Vallés, i en especial al Regidor d'Educació, Jose Antonio Aguilera per la seva presència.

També volem agraïr molt especialment el suport de les altres AFA dels centres educatius de Les Franqueses. Gràcies per la difusió i l'empenta que ens heu donat!

Entre tots ho hem fet possible. Estem segurs que ha estat la primera edició de moltes.