Tallers de Mindfulness

03 NOV de 2022

Comencem els tallers d'aquest curs 2022-2023 amb dues sessions en família de Mindfulness en horari de 17.00 a 18.00 i destinades als infants desde I3 a 1er el dia 11 de novembre i de 2n a 6è el dia 18 de novembre.

El Mindfulness és una pràctica d’entrenament mental on es potencia les nostres capacitats biològiques i psicològiques i desenvoluparem l’atenció i la consciència.

També ofereix una sèrie de psicoeducatius que ens ajuden a adquirir un gran coneixement psicoemocional que et permeten veure les teves oportunitats de canvi, i això et motiva i t’inspira per a poder dur a terme les pràctiques en el teu dia a dia.

Pot provocar canvis físics en diferents estructures cerebrals del sistema límbic, que poden optimitzar el funcionament del cervell i que poden retardar el seu deteriorament cognitiu.

Aquests canvis físics i funcionals en el cervell tenen a veure amb àrees relacionades amb l’aprenentatge, la memòria i la regulació emocional i amb àrees relacionades amb l’empatia i la compassió, fent millorar la salut, la qualitat de vida, el benestar i la felicitat.

No deixeu escapar aquesta oportunitat!

Preu Socis AFA Escola Colors: Gratuït.  /  Preus No Socis AFA Escola Colors: 5€ per família.

IMPORTANT:

- Les famílies amb infants escolaritzats a l'Escola Colors heu de fer la inscripció a través del següent link: Taller Mindfulness infants Escola Colors

- Les famílies amb infants escolaritzats a altres escoles heu de fer la inscripció a través del següent link: Taller Mindfulness infants d'altres escoles