Èxit dels Tallers de Mindfulness

26 NOV de 2022

PLACES EXHAURIDES

Els passats dies 11 i 18 de novembre vam celebrar els dos primers tallers de Mindfulness en familia de la mà del centre de fisioterapia Phisyo Bellavista (www.phisyo.es)

Va ser tot un èxit de participació. Totes les places es van esgotar en menys de 72 hores.

Estem molt agraïts a totes les families que vau gaudir de l'experiència i esperem tornar-vos a veure ben aviat en altres activitats.

Veure més fotos

Recordem que el Mindfulness és una pràctica d’entrenament mental on es potencia les nostres capacitats biològiques i psicològiques i desenvoluparem l’atenció i la consciència.

També ofereix una sèrie de psicoeducatius que ens ajuden a adquirir un gran coneixement psicoemocional que et permeten veure les teves oportunitats de canvi, i això et motiva i t’inspira per a poder dur a terme les pràctiques en el teu dia a dia.

Pot provocar canvis físics en diferents estructures cerebrals del sistema límbic, que poden optimitzar el funcionament del cervell i que poden retardar el seu deteriorament cognitiu.

Aquests canvis físics i funcionals en el cervell tenen a veure amb àrees relacionades amb l’aprenentatge, la memòria i la regulació emocional i amb àrees relacionades amb l’empatia i la compassió, fent millorar la salut, la qualitat de vida, el benestar i la felicitat.

Aprofitem per agraïr molt sincerament el suport rebut per part de la direcció de l'Escola Colors i del Patronat Municipal de Cultura, Educació, Infància i Joventut (PMCEIJ).

També agraïm a la resta d'Ampa's i Afa's la vostra ajuda en la difusió de l'activitat. Entre tots som més!