NOVA FONT D'AIGUA AL PATI

14 FEB de 2023

Us informem que aquesta setmana ha acabat la instal·lació d'una font d'aigua al pati de l'escola.

Aquesta millora s'ha aconseguit a petició de l'AFA Escola Colors i perseguint dos objectius:

1. Com a part de les actuacions que estem portant a terme per evitar els problemes derivats de les onades de calor que patim els estius. Amb aquesta font els infants podran hidratar-se i refrescar-se durant les estones d'esbarjo.
  2. Evitar que durant els periodes de "Patis Oberts" els usuaris saltin la tanca de l'escola per anar a buscar l'altre font que tenim, provocant importants desperfectes a altres zones d'esbarjo com sorrals o "tipis".

Aquesta actuació forma part d'un seguit de reclamacions que estem duent a terme al Departament d'Educació i a l'Ajuntament de Les Franqueses del Vallès per tal evitar les greus conseqüències que vam patir durant l'estiu passat i que malauradament s'aniran repetint cada any.

Aprofitem per donar les gràcies a la Regidoria d'Educació del nostre Ajuntament pel suport i la bona voluntat de trobar una solució pel bé dels infants.

Esperem que en les properes setmanes us poguem informar d'altres millores per la nostra escola.

Des de l'AFA Escola Colors farem tot el possible per millorar el dia a dia dels nostres nens i nenes.

Seguim!