PARTICIPACIÓ AL TROFEU COALIMENT HANDBALL EXPERIENCE DEL BALONMANO GRANOLLERS

16 MAR de 2023

Benvolgudes famílies,

Ens complau convidar-vos a la pròxima TROBADA HANDBALL EXPERIENCE DE COALIMENT 2023.

Què és?

És un esdeveniment esportiu escolar d'handbol, GRATUÏT, per a nens i nenes entre els 6 i els 12 anys de diferents municipis de la comarca del Vallès Oriental. Aquesta activitat està patrocinada per l’empresa Coaliment i organitzada pel Club Balonmano Granollers.

Quan i on?

Enguany només hi haurà una jornada de competició, entre escoles fora de la ciutat de Granollers, el dia 28 de maig al Palau d’Esports de Granollers.

Aquest any, tampoc hi haurà entrenaments previs a la trobada.

Inscripcions:

Enguany les famílies poden fer la inscripció directament entrant a l’enllaç o QR que apareix en el document adjunt o en aquest link.

L’últim dia per fer la inscripció és el 31 de març.

Els dies 28 i 29 de març serem a la sala de l’AFA a les 9 i a les 16.15 per si necessiteu ajuda.

Requisits equips:

Els equips requereixen un mínim de 10 i un màxim de 12 jugadors per poder participar en les jornades de Coaliment.

Les categories i cursos que poden formar un equip són:
- 1er i 2n: categoria PREBENJAMÍ
- 3r i 4rt: categoria BENJAMÍ
- 5è i 6è: categoria ALEVÍ

És necessari tenir una assegurança obligatòria per a la pràctica esportiva el dia de la competició.

Preu assegurança: 3 euros els alumnes que NO siguin federats a Handbol.

Pagament: El 28 i 29 de març a la sala de l’AFA, a les 9 i a les 16.15.

Obsequis:

- Lliurament d’una equipació (samarreta i pantalons per als partits).
- Lliurament d’obsequis a tots els participants.
- Cada participant rebrà entrades per assistir a partits de la Lliga Asobal del Fraikin BM. Granollers celebrats al Palau d’Esports de Granollers i a partits del KH-7 de Divisió d’Honor Femenina.

IMPORTANT: Es respectarà l’ordre rigorós d’inscripció per fer els equips.

Quan una categoria arribi a 12 jugadors les següents inscripcions passaran a un llistat de reserva. A principis d’abril confirmarem les sol·licituds i els equips.

Junts fem escola!