Detall notícia

Gran participació als Tallers de Berenars Saludables

14 MAY de 2023

Hola famílies!

Els passats dies 5 i 12 de maig es van dur a terme dos sessions de tallers de Berenars Saludables a càrrec de l'empresa 2/4 de cinc (www.dosquartsdecinc.com).

A través d'aquests tallers els nens i nenes participants, junt amb les famílies van descobrir que l'alimentació és un element clau per mantenir un bon estat de salut i prevenir malalties. Alhora van aprendre a fer receptes delicioses per tal de berenar de manera molt saludable.

A més, van passar una estona molt divertida cuinant i experimentant amb els aliments.

Us animen a tots i totes que continueu venint als tallers que proposem ja que són molt interessants!

Podeu veure un recull de fotos al següent link: Fotos Taller Berenars Saludables

Junts fem escola!

AFA Escola Colors.