6a CURSA ESCOLA COLORS

01 MAY de 2024

RÈCORD DE PARTICIPACIÓ!

El passat dia 28 d'abril vam celebrar la 6a Cursa Escola Colors.

Us volem donar les gràcies a tots els participants. La jornada va ser tot un èxit!

Prop de 200 corredors i corredores van gaudir d'un dia d'esport i entreteniment, tot i la pluja que ens va acompanyar durant tota la jornada.

També volem agrair a totes les famílies col·laboradores que ens van ajudar en el muntatge, organització i desmuntatge del material i circuit.

Per descomptat, també donem les gràcies pel suport de la Regidoria d'Educació i del Patronat d'Esports de Les Franqueses del Vallès, així com de tots els patrocinadors que ens han ajudat.

Han sigut 6 mesos de treball de la Comissió de la Cursa Escola Colors que, us podem garantir, han estat recompensats per la gran satisfacció de la feina ben feta.

Al següent enllaç podeu veure un recull de fotografies de la jornada: Recull fotogràfic 6a Cursa Escola Colors

Desde ja, ens posem en marxa per preparar la que serà la 7a Cursa Escola Colors. Us hi esperem a tots i totes!

Junts ho hem aconseguit!

Junts fem escola!