Detall notícia

PARTICIPACIÓ AL TROFEU COALIMENT BM GRANOLLERS 2023

28 MAY de 2023

Hola famílies!

Després de 2 anys sense poder participar degut a la pandèmia, els nostres infants han pogut gaudir d'una jornada d'esport a la 27a Edició del Trofeu Coaliment 2023, organitzat pel BM Granollers.

L'edició d'enguany ha comptat amb la presència de 128 equips entre els quals 3 han sigut de la nostra escola. Això vol dir que 27 nens i nenes de l'Escola Colors s'han divertit fent esport i practicant handbol.

El Trofeu Coaliment és una gran oportunitat per afavorir la cohesió social, la generositat, l'equitat de gènere a través de la pràctica esportiva.

Només per participar al Trofeu els infants han rebut un regal de Fischertechnik i la nostra escola rebrà també un kit de robòtica educativa.

Felicitem al BM Granollers per la bona organització de l'event i esperem tornar-nos a trobar l'any vinent!

Podeu veure un recull de fotografies al següent enllaç: Trofeu Coaliment 2023

AFA Escola Colors