Festa Fi de Curs 2023

07 JUN de 2023

LLUMS, CÀMERA I COLORS!

Hola famílies,

El passat divendres 16 de juny vam gaudir de la festa de fi de curs de l’escola.

Com bé recordareu tots i totes, al setembre vam donar la benvinguda al curs amb el “Cinema de Colors” i voliem acomiadar aquest fantàstic curs amb una festa a l'altura d'una gala dels Òscars:

Vam començar la tarda amb el Festival de l'Escola on tots els nens i nenes van poder oferir el ball que han estat preparant aquestes darreres setmanes. Tot seguit es va fer l’acomiadament dels alumnes de 6è per part de tot l'equip docent.

Un cop finalitzat vam moure una mica el cos amb una sessió de Zumba destinada a totes les famílies. Tothom s'ho va passar genial.

Després tots els grups us vau dedicar a decorar les vostres taules d’una manera molt original seguint una temàtica cinematogràfica. És una passada com us vau esforçar! Totes les taules estaven espectaculars!

I que dir de com anàveu caracteritzats! Increible!

Per nosaltres tots vau ser els guanyadors dels Colors Awards!

Desde l'AFA Escola Colors estem molt contents de la implicació de tots i totes.

Gràcies a vosaltres hem aconseguit una festa espectacular, única!

Enhorabona també als guanyadors del Bingo, que ha vingut per quedar-se!!

Us deixem un recull de fotografies del dia: Fotografies Festa Fi de Curs 22-23

Volem aprofitar per agraïr com sempre el suport de tot l'equip directiu i docent de l'Escola Colors. Tenim molta sort de l'equip humà que està al front de la nostra escola. No tenen mai un "no" i això és molt més del que podriem demanar.

També volem agraïr al Patronat Municipal de Cultura, Educació, Infància i Joventut de Les Franqueses del Vallès i molt especialment al Regidor Sr. Jose Antonio Aguilera per la seva ajuda i facilitats en l'organització d'aquesta jornada. Gràcies també per l'assitència al Festival.

I per últim, agraïr en MAJÚSCULES A TOTES LES FAMILIES que vau venir a la Festa. Sense vosaltres això no té cap sentit. Sense vosaltres no som res, perquè:

Junts Fem Escola

AFA ESCOLA COLORS.