Projecte Solidari SEUR - AFA ESCOLA COLORS

18 SEP de 2023

"TAPS PER UNA NOVA VIDA"

Benvolgudes famílies,

L’AFA Escola Colors col·labora novament amb la Fundació Seur en el projecte Taps per a una nova vida®.

Aquesta acció solidària ha aconseguit ajudar a 200 nens i nenes a través del reciclatge dels taps de plàstic.

La iniciativa ha permès lliurar més de 1.377.903€ per ajudar a finançar tractaments mèdics i ortopèdics que no estan coberts per la seguretat social, o només es cobreix una part.

Però això no és tot perquè, gràcies a aquest projecte i a l'ajuda de tothom, s'han reciclat 7.875 tones de taps de plàstic, evitant l'emissió de 9.863 tones de CO2, el principal gas causant del canvi climàtic.

Així que us animem a participar portant els taps de plàstic, tenim un contenidor dipositat a la porta principal de l’escola.

Moltes gràcies a tots i totes!

AFA Escola Colors