XI FESTA DE LA INFÀNCIA

23 NOV de 2023

AMB LA PARTICIPACIÓ DE L'AFA ESCOLA COLORS

Hola famílies,

Com cada any L'AFA de l'Escola Colors ha participat activament a la Festa de la Infància promoguda pel Patronat Municipal de Cultura, Educació, Infància i Joventut (PMCEIJ) de Les Franqueses del Vallès. Enguany la temàtica ha estat el circ.

Aprofitant l'eix transversal de la nostra escola per aquest curs, "La Sostenibilitat", hem fet dos activitats:

- El dia 9 de novembre vam fer un taller de creació de pallassos amb material sostenible, comptant amb la participació de moltes famílies de poble.

- El dia 18 de novembre vam participar en la festa de cloenda on vam replicar el taller i on totes les previsions van ser curtes gràcies a l'èxit de la jornada.

Aquí podeu gaudir d'un recull de fotografies: XI Festa de la Infància

També volem agraïr al Regidor d'Educació, José Antonio Aguilera, a la Regidora d'Infància, Maria del Mar Gallego i a Merche Toro per la seva ajuda i implicació en totes les activitats desenvolupades en el marc de la XI Festa de la Infància.

Junts fem el poble que volem!

AFA Escola Colors