TALLERS I ACTIVITAT DE SANT JORDI

01 MAY de 2024

Hola famílies,

Durant la setmana de Sant Jordi, l'AFA ha organitzat una serie de tallers i activitats per compartir amb les famílies de l'escola.

El dimecres 17 d'abril, al menjador es va realitzar un taller de manualitats elaborant punts de llibres originals i divertits i targetes decoratives.

Recull Fotogràfic: Taller de Manualitats

El divendres 19 d'abril, al gimnàs vam poder gaudir d'un espectacle contacontes dinamitzat per la companyia Vivim del Cuentu, amb el títol "L'altra història de Sant Jordi".

Recull Fotogràfic: Espectacle Contacontes

I el dilluns 22 d'abril, a la biblioteca, les famíles van tenir l'oportunitat de realitzar un taller per fomentar la lectura amb l'objectiu de passar una bona estona agradable amb els infants escoltant, observant i llegint llibres.

Recull Fotogràfic: Taller de Lectura

A més de totes aquestes activitats, l'AFA va guarnir l'escola amb decoracions de Sant Jordi per tal de celebrar la diada amb l'esperit que es mereix.

Gràcies a tots i totes per acompanyar-nos!

Junts fem l'escola que volem!

AFA Escola Colors.